Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

 

 

 

    Powiększacz.pl to strona na której znajdziesz

    niezbędne informacje dotyczące powiększania penisa.

  • Niezawodne metody powiększania członka

  • Sposoby na stalowe erekcje

  • Udane życie seksualne

 

Ćwiczenia powiększające penisa - JELQ

 

      Według niektórych źródeł rodowód ćwiczenia Jelq sięga kilku tysięcy lat wstecz i wywodzi się z tradycji arabskich. Podobno przekazywane było ono przez dziesiątki pokoleń z ojca na syna aż dotarło do naszych czasów. Dzisiaj istnieje wiele modyfikacji tej techniki. ćwiczenia penisa

 

      Ćwiczenia powiększające penisa Jelq zwane również dojeniem penisa powodują napływ dużych ilości krwi do penisa. Na skutek tego zabiegu zwiększone zostaje wewnętrzne ciśnienie w członku i podobnie jak przy ćwiczeniach mięśni dochodzi do mikrouszkodzeń w tkance. Zostają one szybko naprawione a odbudowa sprawia że staja się większe.

 

      Zanim przystąpisz do powiększania swojego penisa jakąkolwiek z metod dokonaj pomiaru swojego aktualnego rozmiaru. Dzięki temu będziesz w stanie określać postępy. Jak prawidłowo zmierzyć swojego członka.

Rozgrzewka

      Każdorazowo ćwiczenia na powiększenie penisa powinieneś poprzedzić krótką rozgrzewka która pobudzi przepływ krwi w Twoim członku. Dzięki temu wyniki które uzyskasz będą większe i szybciej widoczne. W ramach rozgrzewki możesz po prostu wsiąść ciepłą kąpiel lub prysznic. Kierując strumień wody na członek pobudzisz krążenie. Podobny efekt uzyskasz owijając penisa ręcznikiem namoczonym w ciepłej wodzie. NIGDY NIE POMIJAJ ROZGRZEWKI.

 

Dojenie penisa (Technika JELQ)

      Aby prawidłowo wykonać to ćwiczenie na powiększenie penisa będziesz potrzebował oliwki, kremu bądź żelu lubrykacyjnego. Na początku doprowadź się do stanu częściowej erekcji i nałóż preparat smarujący na dłonie i członek. Chwyć penisa od góry zaciskając kciuk i palec wskazujący w okrąg. Takie ustawienie dłoni pozwala na objęcie penisa najbliżej jego podstawy tuż przy podbrzuszu.ćwiczenia jelq

      Zaciskając palce sprawisz że krew zostanie uwięziona w członku. Teraz przesuń dłoń w kierunku głowy penisa. Ruch „dojenia” powoduje przesuwanie krwi i rozciąganie prącia. Kiedy dotrzesz do żołędzi (głowy penisa) zatrzymaj ruch i chwyć członek przy podstawie drugą dłonią. Następnie puść uchwyt przy głowie wykonaj dojenie drugą ręką. Powtarzaj ćwiczenie przez co najmniej 30 minut. Każdy ruch wzdłuż penisa powinien trwać od jednej do trzech sekund.

      Ćwicząc ściskaj członek z umiarkowaną siłą . Zbyt mocny uchwyt może powodować potłuczenia i przerwanie powierzchniowych naczyń krwionośnych. Pojawiają się one w postaci czerwonych punktów na powierzchni członka. Jeżeli je zauważysz oznacza to że zbyt mocno ściskasz.

Te uszkodzenia nie są jednak poważne i zazwyczaj znikają już po 24-48 godzinach.

      Na początku możesz zacząć od 15 minutowych sesji treningowych i stopniowo zwiększać intensywność do 30 minut. Ćwicz 5-7 razy w tygodniu. Ćwiczenia penisa podobnie jak trening mięsni powinny byc regularne.

 

film

Zobacz poradnik video - FILM JELQ

 

 

 

 

 

Zaawansowane Jelq

      Wiele osób uważa że ta metoda daje dużo lepsze efekty niż tradycyjne dojenie penisa. Co istotnie nie wolno jej próbować jeżeli jesteś początkujący.

      Ćwiczenie wykonuje się dokładnie tak samo jak podstawowy wariant Jelq. Różnica pojawia się w momencie gdy jedną dłonią docierasz do głowy penisa a drugą chwytasz u jego podstawy. Należy wówczas zatrzymać ruch i przez 15 sekund dokonywać spięć mięśnia PC.

 

Uwagi

      Zgodnie z badaniami (patrz niżej) najbardziej zauważalne efekty w długości i obwodzie penisa uzyskuje się stosując równocześnie suplementy przyspieszające wzrost członka.

Żeby ćwiczenia JELQ przyniosły efekt wymagane jest  poświecenie około 30 minut na trening  regularnie każdego dnia. Jeżeli utrzymanie dyscypliny jest dla Ciebie trudne lub po prostu nie masz gdzie ćwiczyć być może rozwiązaniem będzie tzw. ekstender. Dzięki tej metodzie będziesz mógł ćwiczyć wszędzie - w domu, w pracy na spacerze - co ważne nikt tego nie zauważy. Przeczytaj więcej o tej metodzie w dziale ekstendery klikając tutaj.

 

UWAGA! Decydując się na jakąkolwiek ingerencję we własny organizm skonsultuj się ze specjalistą!

 

Badania wpływu ćwiczeń penisa wspomaganych środkami

farmakologicznymi.

 

      Badanie przeprowadzone przez stronę PenisHealth na 50 mężczyznach zażywających preparat powiększający (Więcej o suplementach powiększających TUTAJ) w połączeniu z ćwiczeniami penisa. W badaniu wzięły udział osoby w różnym wieku, narodowości oraz o różnych początkowych wielkościach penisa.

 

Wprowadzenie

      Badania przeprowadzono aby dokonać analizy efektów programu treningowego oferowanego na stronie. Badani wybrani zostali losowo – wskazanie poszczególnych osób odbyło się za pośrednictwem maila, chatu lub telefonicznie. Prowadząc badanie wzięto pod uwagę następujące zmienne: wiek uczestników, długość i obwód członka przed zastosowaniem programu, czas poświęcanym dziennie na ćwiczenia na penisa (w minutach), czas stosowania programu (ilość dni), zwiększenie/zmniejszenie popędu, zwiększenie zmniejszenie pewności siebie, ocena zadowolenia z wyników.

Krótki opis programu

      Program PenisHealth nie obejmuje stosowania instrumentów w postaci pompek etc. W jego skład wchodzi 30 ćwiczeń i technik. Każdemu z opisów towarzyszą zdjęcia oraz instruktarz video.

Badanie i rezultaty

      W badaniu wzięło udział 50 mężczyzn w wieku od 16 do 78 lat z różnych środowisk, o różnych preferencjach seksualnych. Oprócz pomiarów rozmiaru członka mierzono również poziom popędu (subiektywna ocena badanych). Grupa badanych wybrana została losowo.

 

 

Uczestnik Wiek

Początkowa

długość

(cale)

Długość po badaniu (cale)

Początkowa

grubość (cale)

Grubość

po badaniu (cale)

Popęd

przed

badaniem 

Popęd 

po badaniu

Kontrola przed
Kontrola po
Zadowolony?
1 21 5.54 6.9 4.6 6.4 5 8 5 8 Tak
2 32 6.4 8.1 5.6 6.9 7 9 6 9 Tak
3 43 7.2 8.8 4.1 4.9 8 8 4 8 Tak
4 21 5.1 7.5 5 5.8 5 7 7 8 Tak
5 16 6.2 7.6 3.4 4.6 6 9 5 6 Tak
6 17 7 8.6 4.8 6.5 4 9 3 8 Tak
7 56 4.2 6.8 5.6 7.1 5 8 4 6 Tak
8 32 5.3 6.7 3.2 5.1 6 9 7 8 Tak
9 16 6.2 7.8 4.1 5.8 2 10 3 6 Tak
10 19 7.8 8.7 4.1 4.9 1 9 2 8 Tak
11 19 9.1 9.9 4.2 5.1 6 10 7 9 Nie
12 25 3.8 4.9 3.8 6.2 7 8 4 9 Tak
13 32 4.9 6.8 5.2 6 5 7 5 10 Tak
14 42 6.1 6.9 4.5 5.65 4 7 6 8 Tak
15 49 6.2 7.7 3.8 4.9 6 8 2 9 Tak
16 63 7 8.2 5.1 6.1 3 9 3 9 Tak
17 21 6.8 7.9 5.1 5.9 4 8 6 8 Tak
18 24 7 9.43 3.3 4.2 7 7 5 9 Tak
19 26 6.2 7.1 3.4 4.9 6 8 4 7 Tak
20 54 6.2 7.8 3.4 5.9 5 9 1 7 Tak
21 27 6.5 8 3.9 4.7 4 9 6 10 Tak
22 32 5.3 6.9 4.4 5.8 8 8 7 10 Tak
23 78 6.1 6.9 4.6 5.8 7 9 4 9 Tak
24 54 6.8 7.5 4.2 5.5 5 10 7 9 Tak
25 32 4.6 6.1 4.3 5.1 6 8 4 8 Tak
26 51 5.8 6.9 5.3 6.2 3 9 3 8 Tak
27 32 5.89 7.4 6.1 6.9 7 8 7 9 Tak
28 17 7.1 8.8 5.1 6.8 6 9 8 9 Tak
29 19 5.7 7.1 5.5 6.4 8 8 4 10 Tak
30 21 6.8 7.8 4.4 6.9 9 9 3 7 Tak
31 56 7.8 8.9 4.3 5.6 4 7 6 8 Tak
32 43 4.5 6.8 4.5 5.5 7 8 8 9 Tak
33 48 6.2 7.8 4.2 5 9 9 2 8 Tak
34 57 5.2 6.9 4.2 5.6 6 10 4 7 Tak
35 24 5.6 6.6 4.1 5.9 5 10 7 8 Tak
36 37 6.2 7.6 5.1 5.8 4 7 2 9 Tak
37 31 7.2 8.8 5.2 6.7 6 8 6 8 Tak
38 27 8 8.8 5.5 6.5 9 9 5 10 Tak
39 57 4.6 6.4 5.4 6.6 4 7 6 8 Tak
40 32 5.8 7.2 5.1 6.1 6 8 5 9 Tak
41 18 6 8.75 5.4 7.4 3 7 3 7 Tak
42 19 6 7.8 5.2 6.6 8 9 6 10 Tak
43 62 6 7.2 5.1 6 2 6 8 10 Tak
44 46 5.5 6.6 4.1 6.5 8 9 1 7 Tak
45 52 6.2 6.9 3.8 5 1 7 5 9 Tak
46 59 3.5 6.95 5.4 6.2 8 8 3 9 Tak
47 23 7.2 8.4 3.2 5.4 5 9 8 9 Tak
48 25 6.2 8.1 3.6 4.7 3 7 6 10 Tak
49 32 5.6 7.9 4.1 4.9 6 8 3 9 Tak
50 46 6.3 8.2 4.3 5.3 4 9 8 9 Tak

 

 

 

Wnioski

 

 

Długość

Średnia początkowa długość członka 15,46 cm

Średnia po badaniu 19,31 cm

Średni przyrost 3,91cm

Największy przyrost 8,76 cm

Najmniejszy przyrost 1,77 cm



Grubość

Średnia początkowa grubość członka 11,45 cm

Średnia po badaniu 14,73 cm

Średni przyrost 3,25 cm

Największy przyrost 6,32 cm

Najmniejszy przyrost 1,77 cm



Kondycja seksualna i popęd

Średni początkowy poziom popędu - 5,46 na 10

Średni poziom po badaniu - 8,32 na 10

Średni wzrost popędu - 2,86

 

Stosowanie ćwiczeń rozciągających penisa w połączeniu ze śrdokami wspomagającymi jego wzrost  zaowocowało zwiększeniem wymiarów członka oraz podniesieniem poziomu popedu.

 

 

Tak
Tak
Tak
Tak

Wszystkie wiadomości zawarte na tej stronie mają charakter wyłącznie informacyjny. Decydując się na jakąkolwiek ingerencję we własny organizm powinieneś zasięgnąć porady lekarza.